Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25217
Название: Проблеми розвитку маркетингу банківських послуг
Авторы: Колодізєв О. М.
Ключевые слова: банки
банківський маркетинг
потреби споживачів
концепція управління
Дата публикации: 2004
Библиографическое описание: Колодізєв О. М. Проблеми розвитку маркетингу банківських послуг / О. М. Колодізєв // Маркетингові дослідження в Україні : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 25-28 трав. 2004 р., Ялта : тези допов. / Відп.ред. А. А. Мазаракі. – Київ: Київ. нац-ий торговельно-екон. ун-т, 2004. – С.46 – 48.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто динаміку загострення конкуренції, яка призводить до того, що підвищується увага банків до питань вивчення проблем ринку банківських послуг, а також потреб їх споживачів. Доведено, що маркетинг стає важливою концепцією управління банком, організації роботи усіх його підрозділів. Запропоновано банківський маркетинг визначити як ринкову концепцію управління діяльністю банка, що спрямована на вивчення ринку, економічної кон’юнктури, конкретних потреб клієнтів банку і орієнтацію на потреби клієнтів в процесі розробки нових видів послуг або вдосконалення вже існуючих, а також отримання прибутку на основі вивчення та прогнозування грошового ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25217
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5_ТЕЗИ_Колодізєв.pdf11,27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.