Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24958
Назва: Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»
Автори: Шталь Т. В.
Шульга Д. А.
Торпуп Д. А.
Теми: конкурентоспроможність
конкуренція конкурентоспроможність
конкуренція
міжнародна конкурентоспроможність
міжнародний ринок
конкуренція в зовнішньоекономічних відносинах
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність» / Т. В. Шталь, Д. А. Шульга, Д. А. Торпуп. // Бізнес Інформ. - 2020. - №11. - C. 13-17.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано тлумачення поняття «конкурентоспроможність» і визначення важливості привертання уваги підприємств до цієї теми. Актуальність проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств визначається не тільки потребами внутрішнього розвитку та життєзабезпечення країни, а й тими глибокими змінами, які відбуваються в сучасній системі міжнародних економічних відносин і спрямовані на формування нового міжнародного поділу праці та нового механізму розподілу світового доходу. Ніколи раніше в історії міжнародних відносин феномен конкурентоспроможності не набував такого актуального значення, як тепер. Перед Україною постає питання сталого розвитку економіки, що характеризується підвищенням адаптивності до змін навколишнього середовища, а також наявністю сприятливих умов для функціонування та постійним збільшенням конкурентних переваг. Межа між конкурентоспроможністю фірм, галузей і конкурентоспроможністю країни є вкрай умовною. Одним із найбільш глобалізованих ринків на сьогодні є ринок продукції машинобудування, який часто визначає міжнародну конкурентоспроможність країни та її роль на світовій арені. У цьому аспекті особливої актуальності набувають питання формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств на міжнародних ринках як основи їх довгострокової присутності на цих ринках. Здійснивши аналіз теоретичних засад поняття міжнародної конкурентоспроможності, було визначено, що наразі немає загальноприйнятого визначення змісту та розуміння даної категорії. Підприємства мають розуміти, що поняття «конкуренція» та «конкурентоспроможність» не є взаємозамінними. Компаніям необхідно проводити оцінку рівня міжнародної конкурентоспроможності для того, аби розуміти стан речей і вжити адекватні заходи, якщо рівень міжнародної конкурентоспроможності є незадовільним. Таким чином, пошук точок зростання рівня міжнародної конкурентоспроможності та вплив на них є критично необхідною умовою ефективної діяльності підприємства в сучасному світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24958
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шталь стаття -2020-.pdf259,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.