Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24952
Название: Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачами
Авторы: Проскурніна Н. В.
Шталь Т. В.
Ключевые слова: цифрові технології
маркетингові комунікації
месенджер
чат-бот
миттєві повідомлення
підприємство
маркетингова діяльність
роздрібна торгівля
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачами / Н. В. Проскурніна, Т. В. Шталь. // Management and administration in the field of services: selected examples. Editors: Tadeusz Pokusa, Tetyana Nestorenko. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. – С. 62-72.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено використання основних прикладних програм обміну миттєвими повідомленнями зі споживачами. Представлені переваги використання месесенджерів у маркетинговій діяльності. Визначено рівень охоплення користувачів інструментами маркетингових комунікацій у діяльності оператора роздрібної торгівлі. Доведено, що чат-боти і месенджери є інтерактивними комунікаційними каналами зв’язку зі споживачами, дозволяють скоротити час покупок, що в свою чергу підвищує рентабельність інвестицій у цифрові технології, залишаючи при цьому витрати на низькому рівні. Таким чином, представлені засобі комунікацій стали новим ефективним і прибутковим засобом обслуговування клієнтів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24952
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурніна_Шталь_монографиія_Аналіз маркети.pdf1,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.