Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельнікова А. В.-
dc.date.accessioned2021-03-17T10:15:37Z-
dc.date.available2021-03-17T10:15:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельнікова А. В. Особливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльності / А. С. Мельникова. // Конкуренто-спроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 264-268.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24939-
dc.description.abstractРозглянуто зміст та особливості сучасних маркетингових технологій, їх типи. Компанії отримали нові потужні канали інформації і просування товарів з величезним географічним охопленням. Надано класифікацію сучасних маркетингових технологій, розглянуто переваги діджитал-маркетингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингові технологіїru_RU
dc.subjectдіджитал-маркетингru_RU
dc.subjectCRM-технологіїru_RU
dc.subjectтехнології вірусного та партизанського маркетингуru_RU
dc.subjectкраудсорсингru_RU
dc.subjectSMMru_RU
dc.subjectSEO-оптимізаціяru_RU
dc.titleОсобливості розвитку маркетингових технологій ХХІ століття у зовнішньоекономічній діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Мельнікова_2020.pdf534,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.