Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24867
Название: HR-брендинг як підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств
Авторы: Геращенко І. М.
Александрова Д. В.
Ключевые слова: HR-брендинг
HR-бренд
конкурентоспроможність персоналу
підприємства
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Геращенко І. М. HR-брендинг як підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств / І. М. Геращенко, Д. В. Александрова. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. - Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. - C. 94–98.
Краткий осмотр (реферат): HR-брендинг – нове, поки що маловідоме поняття маркетингу; це робота з репутацією компанії як роботодавця. Представлені напрями взаємодії підприємства із суб’єктами HR-ринку з метою забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємства. Отже, реалізація сучасних напрямів забезпечення конкурентоспроможності персоналу підприємств можлива за умови співпраці з суб’єктами HR-ринку праці, а також на основі впровадження у компанії HR-брендингу з метою впровадження нових форм і методів кадрової роботи підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24867
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.