Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24470
Назва: Маркетингове стратегічне управління економікою міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції
Автори: Єфремова Н. О.
Теми: стратегічне управління
маркетингове стратегічне управління
міжнародний агробізнес
економіка міжнародного агробізнесу
глобальна конкуренція
міжнародна торгівля
зовнішньоекономічні відносини
експорт
імпорт
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Єфремова Н. О. Маркетингове стратегічне управління економікою міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» / Н. О. Єфремова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): В роботі розкрито теоретико-методичні основи маркетингового стратегічного управління економікою в системі міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції. Проаналізовано стан і тенденції розвитку міжнародного агробізнесу та місце в ньому України в умовах розвитку глобальної конкуренції. Розроблено маркетингову стратегію розвитку конкурентоспроможного міжнародного агробізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24470
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єфремова......2.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.