Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24470
Title: Маркетингове стратегічне управління економікою міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції
Authors: Єфремова Н. О.
Keywords: стратегічне управління
маркетингове стратегічне управління
міжнародний агробізнес
економіка міжнародного агробізнесу
глобальна конкуренція
міжнародна торгівля
зовнішньоекономічні відносини
експорт
імпорт
Issue Date: 2020
Citation: Єфремова Н. О. Маркетингове стратегічне управління економікою міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» / Н. О. Єфремова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: В роботі розкрито теоретико-методичні основи маркетингового стратегічного управління економікою в системі міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції. Проаналізовано стан і тенденції розвитку міжнародного агробізнесу та місце в ньому України в умовах розвитку глобальної конкуренції. Розроблено маркетингову стратегію розвитку конкурентоспроможного міжнародного агробізнесу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24470
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єфремова......2.pdf1,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.