Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24470
Название: Маркетингове стратегічне управління економікою міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції
Авторы: Єфремова Н. О.
Ключевые слова: стратегічне управління
маркетингове стратегічне управління
міжнародний агробізнес
економіка міжнародного агробізнесу
глобальна конкуренція
міжнародна торгівля
зовнішньоекономічні відносини
експорт
імпорт
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Єфремова Н. О. Маркетингове стратегічне управління економікою міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» / Н. О. Єфремова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розкрито теоретико-методичні основи маркетингового стратегічного управління економікою в системі міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренції. Проаналізовано стан і тенденції розвитку міжнародного агробізнесу та місце в ньому України в умовах розвитку глобальної конкуренції. Розроблено маркетингову стратегію розвитку конкурентоспроможного міжнародного агробізнесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24470
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Єфремова......2.pdf1,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.