Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 107.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.
2019Підвищення рівня конкурентноспроможності ЗВО комунікаційними засобамиЛисиченко Є. М.
2020Функціонування фразеологічних одиниць у медійному просторіШвець Д. В.
2020Меми як одиниця комунікації в умовах епохи постмодернуМішакова П. О.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільствоЗадорожна А. В.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.