Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Функціонування фразеологічних одиниць у медійному просторіШвець Д. В.
2021Вплив культури на медіа у західному світіВолковінська Г. В.
2021Умови формування рекламної стратегії телеканалуЯковенко В. М.
2023Семіотичний підхід до вибору тактики просування брендуАгаханова О. А.
2022Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послугШершень В.
2023Фейки як ефективний засіб ведення інформаційної війниЗавгородня С. О.
2023Роль медіа у процесах формування сучасного громадянського суспільства України в умовах війниХижняк О. М.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2023Функціонування медійного дискурсу в ЗМІ в умовах війниШилов В. Ю.
2024Медіагігієна, або як вберегтися від шкідливого впливу інформації та грамотно використовувати ЗМІСуліма Є. С.