Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2020Репрезентація діяльності підприємства нафтовидобувної галузі засобами медіа-комунікаційЦуканова К. С.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2020Публічна реакція на зовнішнє втручання у діяльність офіційних інтернет-ресурсів як елемент комунікації державних органівСтаркова Г. В.
2020Лінгвістика: наука – дидактика – філософія мови – методологія (дискурсивно-комунікативний аспект проблеми)Просяник О. П.
2021Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерейСтаркова Г. В.; Крамаренко С. М.
2021Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищіЧекштуріна В. М.
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.