Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Концептуальні основи управління емоціямиБєлікова Ю. В.
2016Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google FormsБєлікова Ю. В.
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2015Гендерні особливості інтернет рекламиБєлікова Ю. В.
2016Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.Бєлікова Ю. В.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2020Вторинний аналіз даних: огляд ресурсівБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.