Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 24.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2021Роль інфлюенсерів в управлінні комунікаційним процесомСорокіна Г. В.; Зінкевич А. І.
2020Елементи картини світу студентської молоді крізь призму мемівСтаркова Г. В.; Сорокіна Г. В.
2020Вторинний аналіз даних: огляд ресурсівБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2021Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікаціїБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2021Основи інфотейнменту : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2022Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликахБейгель М. Б.; Сорокіна Г. В.
2022Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапросторуСорокіна Г. В.