Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24378
Назва: Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Автори: Шульга Д. А.
Теми: конкурентоспроможність
міжнародні конкурентні переваги
стратегія підприємства
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шульга Д. А. Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / Д. А. Шульга. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено розбудову теоретико-методичних засад формування міжнародних конкурентних переваг промислового підприємства в умовах трансформаційних змін зовнішнього середовища; проаналізовано теоретико-методологічні погляди вчених на визначення поняття «міжнародна конкурентоспроможність»; розглянуто види стратегій підвищення міжнародної конкурентоспроможності; вивчено методичні аспекти формування стратегій підвищення міжнародної конкурентоспроможності; проведено кон’юнктурний аналіз ринку машинобудівної галузі, фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «ГРІНПАУЕР Україна; проаналізувано стан міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «ГРІНПАУЕР Україна»; сформано та проведено оцінку запропонованої стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24378
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шул_га_Д.А......2.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.