Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24378
Название: Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Авторы: Шульга Д. А.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
міжнародні конкурентні переваги
стратегія підприємства
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Шульга Д. А. Формування стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / Д. А. Шульга. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): В роботі проведено розбудову теоретико-методичних засад формування міжнародних конкурентних переваг промислового підприємства в умовах трансформаційних змін зовнішнього середовища; проаналізовано теоретико-методологічні погляди вчених на визначення поняття «міжнародна конкурентоспроможність»; розглянуто види стратегій підвищення міжнародної конкурентоспроможності; вивчено методичні аспекти формування стратегій підвищення міжнародної конкурентоспроможності; проведено кон’юнктурний аналіз ринку машинобудівної галузі, фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «ГРІНПАУЕР Україна; проаналізувано стан міжнародної конкурентоспроможності ТОВ «ГРІНПАУЕР Україна»; сформано та проведено оцінку запропонованої стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24378
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шул_га_Д.А......2.pdf1,17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.