Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24371
Назва: Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Автори: Мельнікова А. В.
Теми: маркетинг
Інтернет-маркетинг
сучасні маркетингові технології
соціальні мережі
реклама в інтернеті
веб-сайт
технологічне маркетингове забезпечення
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мельнікова А. В. Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / А. В. Мельнікова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено сутність, закономірності та основні концепції сучасних маркетингових технологій; виявлено головні напрями модернізації маркетингу ХХІ століття, сформульовано його особливості та відмінні риси; встановлено особливості та класифікацію сучасних маркетингових технологій; надано загальну характеристику ТОВ «Топтул», проаналізовано основні фінансові та економічні показники, а також проведено детальне дослідження зовнішньоекономічної діяльності компанії. На основі отриманих даних визначено особливості використання сучасних маркетингових технологій досліджуваного підприємства; а також розроблено та запропоновано рекомендації щодо вдосконалення існуючого маркетингового забезпечення підприємства. Запропоновано та обґрунтовано важливість удосконалення наявного маркетингового технологічного забезпечення та підвищення рівня присутності у соціальних мережах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24371
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мел_нiкова_А.В.......2.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.