Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24371
Title: Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Authors: Мельнікова А. В.
Keywords: маркетинг
Інтернет-маркетинг
сучасні маркетингові технології
соціальні мережі
реклама в інтернеті
веб-сайт
технологічне маркетингове забезпечення
Issue Date: 2020
Citation: Мельнікова А. В. Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / А. В. Мельнікова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: У роботі визначено сутність, закономірності та основні концепції сучасних маркетингових технологій; виявлено головні напрями модернізації маркетингу ХХІ століття, сформульовано його особливості та відмінні риси; встановлено особливості та класифікацію сучасних маркетингових технологій; надано загальну характеристику ТОВ «Топтул», проаналізовано основні фінансові та економічні показники, а також проведено детальне дослідження зовнішньоекономічної діяльності компанії. На основі отриманих даних визначено особливості використання сучасних маркетингових технологій досліджуваного підприємства; а також розроблено та запропоновано рекомендації щодо вдосконалення існуючого маркетингового забезпечення підприємства. Запропоновано та обґрунтовано важливість удосконалення наявного маркетингового технологічного забезпечення та підвищення рівня присутності у соціальних мережах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24371
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мел_нiкова_А.В.......2.pdf1,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.