Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24367
Title: Формування маркетингового комплексу забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Authors: Єресько Д. О.
Keywords: міжнародна конкурентоспроможність
маркетингова діяльність
оцінка конкурентоспроможності
оцінка маркетингової діяльності
маркетинговий комплекс
маркетинговий підрозділ
маркетингова стратегія
Issue Date: 2020
Citation: Єресько Д. О. Формування маркетингового комплексу забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 051 «Економіка» / Д. О. Єресько. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: У роботі визначено сутність, фактори формування та методи оцінки міжнародної конкурентоспроможності та маркетингової діяльності; виявлено взаємозв’язок між цими двома поняттями; досліджено систему управління маркетинговою діяльністю підприємства; обґрунтовано методологічні підходи до оцінки рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства, а також ефективності його міжнародної маркетингової діяльності; проаналізовано фінансово-економічний стан підприємства ТОВ «Грінпауер Україна» та його зовнішньоекономічну діяльність; проведено оцінку рівня конкурентоспроможності та ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Грінпауер Україна»; запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародної маркетингової діяльності підприємства для забезпечення його міжнародної конкурентоспроможності; наведено економічне обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Грінпауер Україна».
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24367
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eрес_ко_Д.О........2.pdf1,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.