Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24347
Название: Service marketing: syllabus of the academic discipline for students of all specialities second (master’s) level
Авторы: Stryzhak O. O.
Ключевые слова: service
service marketing
service market
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Service marketing: syllabus of the academic discipline for students of all specialities second (master’s) level: [Electronic edition] / О. Stryzhak. - Kh.: S. Kuznets KhNEU, 2020. – 11 p. (English language)
Краткий осмотр (реферат): The purpose, tasks, pre- and postrequisites of the educational discipline are determined. The competencies that students master in the learning process are given. The thematic plan of the discipline, its content by meaningful modules and topics, as well as the procedure and criteria for assessing students' knowledge are presented. Recommended for students of all specialties of the second (master’s) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24347
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РПНД_МУ_англ.pdf1,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.