Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24329
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lebedev S. S. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T12:41:20Z | - |
dc.date.available | 2021-01-11T12:41:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Lebedev S. S. Technology for improving human potential: gamification in education and training / S. S. Lebedev. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : тези доповідей V міжнар. наукової конф., 26-27 лист. 2020. : тези допов. - Одеса : «Гельветика», 2020. – С. 312-313. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24329 | - |
dc.description.abstract | The use of gamification mechanisms to increase the human potential of staff was considered. The main attention was paid to the formation of "soft" skills in masters in the field of "Management". An example was the author's training "Development of BSC as a tool for strategic enterprise management", in which students had to offer their balanced scorecard (BSC), where key performance indicators (KPI) took into account the quality of human capital use. The study of the principles of formation of these indicators on the basis of the company's mission is the purpose of this training. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.subject | human potential | ru_RU |
dc.subject | soft skills | ru_RU |
dc.subject | gamification in education | ru_RU |
dc.subject | formation of KРI | ru_RU |
dc.title | Technology for improving human potential: gamification in education and training | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ВМЕМ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
+Лебедeв_Тези_CED-2020.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.