Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24104
Назва: Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Ус М. І.
Теми: маркетинг
дослідження
гіпотеза
науковий підхід
інформація
напрямки дослідження
вибірка
запитальник
методи дослідження
опитування
якісні методи дослідження
комплексні дослідження
ринок
поведінка споживачів
конкурентоспроможність
інтерв'юер
респондент
обробка даних
звіт
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (326 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 82 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано значний перелік практичних завдань і теоретичних вправ відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни та методичні рекомендації щодо їхнього виконання, що сприятимуть набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для організації та проведення маркетингових досліджень у ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня усіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24104
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Ус М І.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.