Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24096
Название: Маркетингові комунікації в туристичній діяльності
Авторы: Сущенко О. А.
Наумік-Гладка К. Г.
Алдошина М. В.
Ключевые слова: маркетингові комунікації
стратегія просування
медіаринок
реклама
брендинг
Інтернет-маркетинг
Дата публикации: 2018
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Сущенко О. А. Маркетингові комунікації в туристичній діяльності [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. А. Сущенко, К. Г. Наумік-Гладка, М. В. Алдошина ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,32 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 217 с. : іл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 209-217.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито теоретичні основи маркетингових комунікацій у туристичній діяльності. Висвітлено класифікації комунікацій, їх змістовність, методичні підходи до практичної реалізації. Вміщено питання для самостійного опрацювання, контрольні запитання для самодіагностики, питання для дискусій, практичні завдання. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24096
Располагается в коллекциях:Навчальні видання (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018-Сущенко О А, Наумік-Гладка К Г, Алдошина М В.pdf2,47 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.