Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23900
Title: Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Лисиця Н. М.
Keywords: маркетинг
парадигма
міжнародна послуга
споживачі
моделі міжнародних послуг
оцінка цінності міжнародних послуг
моделі поведінки споживачів
презентації послуг
Issue Date: 2020
Citation: Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н. М. Лисиця. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23900
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП ММП.pdf15,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.