Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23831
Название: Обгрунтування впровадження CRM-системи на підприємстві
Другие названия: Substantiation of Introduction of CRM-System at Enterprise
Авторы: Боакує Р. Ф.
Ключевые слова: customer relationship management
customer satisfaction
customer loyalty
implementation
system
enterprise
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Боакує Р. Ф. Обгрунтування впровадження CRM-системи на підприємстві: дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / Р. Ф. Боакує. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Краткий осмотр (реферат): The thesis is devoted to the aspects of customer relationship management. The theoretical aspect of this research contains the perspective and essence of customer relationship management as well as the various aspects and elements of the concept. In the second chapter of the thesis the characteristics and analysis of Turkish Airlines are suggested. Evaluation of the strengths, weaknesses, opportunities and threats of Turkish Airlines are made with a mathematical method. Evaluation of effectiveness of the implementation of the proposed measures is conducted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23831
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Boakye Richard .....2.pdf825,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.