Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23559
Назва: Методичні аспекти формування ефективної стратегії ділового спілкування у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Автори: Бестужева С. В.
Теми: ділове спілкування
стратегія
тактика
оцінка
рейтинг
зовнішньоекономічна діяльність
бізнес-культура
Дата публікації: 2020
Видавництво: ВД Гельветика
Бібліографічний опис: Бестужева С. В. Методичні аспекти формування ефективної стратегії ділового спілкування у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / С. В. Бестужева // Вчені записки Таврійського нац. ун-ту ім. В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – Київ : ВД Гельветика, 2020. - №2, Т. 31 (70), Ч. 1. – С. 21-26.
Короткий огляд (реферат): В умовах посиленої конкуренції на цільових закордонних ринках під впливом глобалізації світового економічного простору успішна ділова взаємодія багато в чому визначається вибраною стратегією і тактикою спілкування, тобто умінням правильно сформулювати цілі розмови, визначити інтереси, побудувати обґрунтування власної позиції та справити гарне враження на партнера. У даній статті запропоновані та розроблені методичні рекомендації з формування та реалізації стратегії ділового спілкування підприємства у сфері міжнародного бізнесу, які сприятимуть підвищенню рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства на цільових закордонних ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23559
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бестужева стаття _ТНУ.pdf637,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.