Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23503
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.contributor.authorШершень В. В.-
dc.date.accessioned2020-08-31T12:15:01Z-
dc.date.available2020-08-31T12:15:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСорокіна Г. В. Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламі [Електронний ресурс] / Г. В. Сорокіна, В. В. Шершень // Інтернаука : міжнар. наук. журн. Серія: "Економічні науки". – 2020. – № 3. – Режим доступу : https://www.inter-nauka.com/issues/economic2020/3/5720 https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-3-5720ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23503-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано актуальність використання патріотичного мотиву в українській комерційній рекламі в умовах сучасного розвитку суспільства, а саме: переходу до ринкової економіки, початку російсько-української війни, становлення національної ідеї, громадянської самоідентифікації, відродження автентичності. Мета – виявити особливості прояву патріотизму. У висновках зазначено, що усі категорії мають бути єдиним цілим у ролику, і кожна має втілювати патріотичний мотив задля сильнішого впливу. Стверджується, що хоча проаналізований мотив ще не досі презентований в Україні, його важливість полягає у тому, що реклама віддзеркалює цінності та світогляд сучасного суспільства, водночас пропагандуючи певні думки та погляди, які з часом укорінюються у споживачів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпатріотизмru_RU
dc.subjectмотивиru_RU
dc.subjectконтент-аналізru_RU
dc.titleОсобливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сорокiна_Г_В_,_Шершен__В_В_стаття.pdf432,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.