Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343
Название: Міжнародний маркетинг
Авторы: Шталь Т. В.
Астахова І. Е.
Козуб В. О.
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
міжнародні маркетингові дослідження
міжнародний маркетинг-мікс
інструменти комплексу міжнародного маркетингу
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Т. В. Шталь, І. Е. Астахова, В. О. Козуб ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,34 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 274 с. : іл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 267-271.
Краткий осмотр (реферат): Відповідно до програми дисципліни "Міжнародний маркетинг" розглянуто основні теоретичні питання функціонування комплексу міжнародного маркетингу. Наведені ключові поняття сприяють поглибленому вивченню понятійно-категоріального апарату міжнародного маркетингу. Для оцінювання рівня компетентностей студентів уміщено контрольні питання і подано перелік рекомендованої літератури за кожною темою. Рекомендовано для студентів економічних факультетів закладів вищої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343
Располагается в коллекциях:Навчальні видання (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019-26-ЕНП - Шталь Т В, Астахова І Е, Козуб В.О..doc(ИСПРАВЛЕНИЯ).pdf2,62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.