Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23338
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMartynenko M. V.-
dc.date.accessioned2020-07-09T09:10:13Z-
dc.date.available2020-07-09T09:10:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBrand management. Guidelines to practical tasks and independent work for Master's (second) degree students of all specialities [Electronic resource] / compil. by M. Martynenko; Simon Kuznets Kharkiv national university of economics. - E-text data (12,2 MБ). - Kharkiv : S. Kuznets KhNUE, 2020. - 41 p. - The title screen.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23338-
dc.description.abstractThe guidelines to practical tasks and independent work of students are given. The tasks and examples of doing the tasks are offered to develop the professional competences that a student should possess after studying the academic discipline. For Master's (second) degree students of all specialities.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherS. Kuznets KhNUEru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjectbrand managementru_RU
dc.subjectbrand modelsru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectbrand equityru_RU
dc.titleBrand management. Guidelines to practical tasks and independent work for Master's (second) degree students of all specialitiesru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2020-Мартиненко М.В.pdf687,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.