Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23238
Название: Service marketing: Syllabus of the academic discipline for Master degree students of all specialties
Авторы: Stryzhak O. O.
Ключевые слова: marketing
service
service marketing
service industry
service market
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Service marketing: Syllabus of the academic discipline for Master degree students of all specialties. / O. Stryzhak.- Kharkiv: S. Kuznets KhNEU Publ., 2019. – 9 p. (Engl.)
Краткий осмотр (реферат): The thematic plan of the academic discipline and its contents according to the modules and themes are given. Plans of lectures and seminar studies, guidelines for the assessment of students' knowledge, professional competences a student should have after studying the discipline are presented. Recommended for Master degree students of all specialties.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23238
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aнг_Стрижак2.pdf662,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.