Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23025
Название: Пріоритезація інтересів стейкхолдерів у страховому маркетинзі в змісті економічної освіти для забезпечення стійкого розвитку території
Авторы: Внукова Н. М.
Ключевые слова: стейкхолдер
страховий маркетинг
вища освіта
розвиток території
пріоритет
страхувальник
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Внукова Н. М. Пріоритезація інтересів стейкхолдерів у страховому маркетинзі в змісті економічної освіти для забезпечення стійкого розвитку території / Н. М. Внукова // Проблеми та перспективи сучасного розвитку фінансів, обліку та банківської діяльності: ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: матеріали конф., Дніпро, 23 берез. 2020 р. – Дніпро, Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2020. - С.80-82.
Краткий осмотр (реферат): Пріоритезація інтересів стейкхолдерів (страхувальників) є основою маркетингового підходу в управлінні діяльністю страхової компанії. Маркетингова політика орієнтована на вибір потенційного страхувальника (стейкхолдера), територіальний фактор впливає на пошуки страхової компанії не тільки клієнтів, але й провідних фахівців маркетингової служби На результат ефективного маркетингу страхової компанії впливає надійна, достовірна та своєчасна інформація про ринок, структура і динаміка сформованого попиту, потреби стейкхолдерів ( страхувальників) і інформація про зовнішні умови функціонування страхової компанії на певній території.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23025
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Внукова_НМ_ТЕзи_Т_IМЕНI_АЛ_ФРЕДА_НОБЕЛЯ.pdf2,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.