Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorМалигіна Є. Ю.-
dc.date.accessioned2020-02-12T10:06:17Z-
dc.date.available2020-02-12T10:06:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємства / Н. В. Проскурніна, Є. Ю. Малигіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 360–364.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658-
dc.description.abstractДля того щоб сучасній компанії успішно функціонувати на міжнародних ринках, важливо не тільки виробити якісну продукцію, але й приділити увагу маркетинговим елементам просування та підтримки. Саме маркетингові методи управління дозволяють підприємству адаптуватися до швидкоплинних умов зміни міжнародної ринкової кон’юнктури, вступати у діалог зі споживачем, виявляючи приховані мотиви його поведінки, спрямовувати політику управління підприємством згідно з ринковими тенденціями.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectметоди маркетингуru_RU
dc.titleРоль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурнина_Малыгина.pdf345,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.