Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632
Название: Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках
Авторы: Величко К. Ю.
Фурса М. В.
Ключевые слова: маркетингові комунікації
збутова стратегія
управління збутом
комплекс маркетингових комунікацій
Дата публикации: 2019
Издательство: ХДУХТ
Библиографическое описание: Величко К. Ю. Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках / К. Ю. Величко, М. В. Фурса // Фінансові механізми сталого розвитку України : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовт. 2019 р. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 202–205.
Краткий осмотр (реферат): Зазначається, що сучасна система управління збутом і розподілом базується на маркетингових дослідженнях та маркетингових комунікацій, що є основою всіх маркетингових дій. Найбільш поширеними шляхами збутової політики підприємства на практиці виступають: реалізація ефективного комплексу маркетингових комунікацій, удосконалення структури управління цим процесом та логічно побудована схема просування продукції підприємства. Авторами визначено, що без дієвої побудови маркетингових комунікаційних процесів неможлива успішна діяльність підприємства на зовнішньому конкурентному ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Величко К.Ю., Фурса М.В..pdf884,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.