Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22623
Назва: Теоретичні аспекти розробки стратегії ділового спілкування у сфері міжнародного бізнесу
Автори: Бестужева С. В.
Таровітов Д. С.
Теми: ділове спілкування
бізнес-культура
міжнародний бізнес
стратегія
тактика
розвиток
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бестужева С. В. Теоретичні аспекти розробки стратегії ділового спілкування у сфері міжнародного бізнесу / С. В. Бестужева, Д. С. Таровітов // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : матеріали ХХ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 31 жовт. 2019 р. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – С. 26–27.
Короткий огляд (реферат): В статті визначено сутність стратегії та тактики ділового спілкування у сфері міжнародного бізнесу, обґрунтовано доцільність врахування крос-культурних особливостей у налагодженні зовнішніх контактів з представниками інших країн та проаналізовані існуючі моделі національних бізнес-культур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22623
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Бестужева, Таровитов.pdf2,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.