Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584
Название: Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
Авторы: Астахова І. Е.
Земляк Р. А.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
зовнішньоекономічна діяльність
товарні стратегії
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства / І. Е. Астахова, Р. А. Земляк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 281–284.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження пояснюється об’єктивною необхідністю підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняного товаровиробника на світових ринках, визначення базових товарних стратегій національних експортерів, розробки маркетингового інструментарію, котрі формуються на основі маркетингових дослідженнях та спрямовані на формування нової ринкової поведінки підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Метоюдослідження є розробка практичних рекомендацій з підвищення рівня економічного потенціалу підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Земляк.pdf278,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.