Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22338
Название: The role of gamification in students’ engagement in the context of higher education
Авторы: Butkovska N. O.
Petrenko V. O.
Ключевые слова: gamification
students’ engagement
pedagogical technique
teaching-learning process
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Butkovska N. O. The role of gamification in students’ engagement in the context of higher education / N. O. Butkovska, V. O. Petrenko // Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки". – 2019. – №174. – С. 166–170.
Краткий осмотр (реферат): The research is devoted to the current pedagogical problem of engaging students in the teaching-learning process through gamification. The article describes the concept of "motivating students for academic activities," its components, in particular cognitive, emotional and behavioural or social ones, and their performance. The essence of the concept of gamification as a pedagogical tool has been examined as well as its key features and principles, and ways of implementing gamification in the educational process of higher school.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22338
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Petrenko V The role of gamification in students’ engagement in the context of higher education.pdf3,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.