Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22230
Название: Маркетинг як базова функція управління підприємством
Авторы: Пасько М. І.
Ключевые слова: маркетинг
елементи маркетингу
аспекти прояву маркетингу
маркетинг як функція управління діяльністю підприємства
Дата публикации: 2019
Издательство: ФОП Лібуркіна Л. М.
Библиографическое описание: Пасько М. І. Маркетинг як базова функція управління підприємством [Електронний ресурс] / М. І. Пасько // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : міжнар. наук.-практ. конф., 14 листоп. 2019 р., м. Харків : зб. тез допов. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 201-204.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено та виокремлено сутнісні елементи маркетингу як особливої сфери економічної науки, які розкривають наповнюваність прояву маркетингу як явища у діяльності підприємства. За результатами дослідження запропоновано авторське визначення поняття маркетингу. На основі систематизації й узагальнення підходів щодо сутності, змістовності й наповнюваності маркетингу як функції управління маркетинговою діяльністю суб’єкту було виокремлено низку основних аспектів прояву маркетингу як явища у діяльності підприємства через філософію сучасного бізнесу, ринковий процес, складову і невід’ємну частину виробничо-збутової діяльності підприємства; вид управлінської діяльності з пошуку потреб споживачів, їх задоволення з максимальним прибутком для виробників; соціально-управлінський процес.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22230
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пасько М. І. Маркетинг як базова функція управління підприємством.pdf365,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.