Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21991
Название: Економічна нормативна база підприємства: практичні завдання та методичні рекомендації для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Другие названия: Экономическая нормативная база предприятия: практические задания и методические рекомендации для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Economic Regulatory Base of the Enterprise: practical tasks and guidelines for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Авторы: Притиченко Т. І.
Притыченко Т. И.
Prytychenko T. I.
Ключевые слова: нормативна база
економічні нормативи
підприємницька діяльність
державне регулювання
облікова політика
оподаткування
зовнішньоекономічна діяльність
ціни
оплата праці
витрати
зобов'язання
основні засоби
грошовий обіг
normative base
economic norms
entrepreneurial activity
government control
accounting policy
taxation
foreign economic activity
prices
payment of labour
payment of labour
expenses
obligations
fixed assets
money circulation
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Економічна нормативна база підприємства. Практичні завдання та методичні рекомендації для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т. І. Притиченко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (755 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 59 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни. Визначено її зміст за модулями та темами. Вміщено плани семінарських занять, тестові завдання, практичні завдання та рекомендації до їх виконання. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня. The thematic plan of the academic discipline is presented. Its content is defined according to the modules and themes. Plans of seminars, tests, practical tasks and guidelines to them are given. For Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21991
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019 - Притыченко Т И.pdf823,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.