Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21918
Title: Оцінка впливу використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства на фінансово-економічні результати
Authors: Родіонов С. О.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
машинобудівне підприємство
Інтернет-технології
фінансово-економічні результати
Issue Date: 2019
Citation: Родіонов С. О. Оцінка впливу використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства на фінансово-економічні результати / С. О. Родіонов // East European Scientific Journal. — Warsaw: Jerozolimskie, 2019. — № 4(44). - Р. 7. — C. 50-56.
Abstract: У статті розглянуто основні методи оцінки впливу використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Запропоновано інструментарій кластеризації підприємств машинобудівної галузі за рівнем використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності та їх впливом на фінансово-економічні результати діяльності. Визначено групу факторів, які формують інформаційний простір дослідження. Наведено систему показників які оцінюють вплив використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємств на фінансово-економічні результати. Представлено послідовність розрахунку узагальнюючих фінансово-економічних результатів та використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємств машинобудівної галузі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21918
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.