Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-6 из 6.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Проблемні аспекти в зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Тимошенко К. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2019Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інноваційПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2019Світове господарство і міжнародні економічні відносиниБестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Bestuzheva S. V.; Vovk V. A.; Gromenkova S. V.; Dobroskok Y. B.; Proskurnina N. V.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.