Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21895
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСамойленко В. В.-
dc.date.accessioned2019-10-22T12:34:38Z-
dc.date.available2019-10-22T12:34:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСамойленко В. В. Підвищення кваліфікації персоналу на прикладі провідних країн світу. [Електронне видання] / В. В. Самойленко// Ефективна економіка. – Дніпропетровськ : ДДАЕУ, 2019. - № 5. - DOI: 10.32702/2307-2105.2019.5.33ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21895-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний досвід професійного навчання персоналу підприємств на прикладі світових економік США, Японії та Франції, Німеччини, Данії та інших європейських країн. Розкрито особливості систем професійного навчання у зазначених країнах, витрати підприємств на навчання персоналу та притаманні розвитку персоналу тенденції. Здійснено дослідження діяльності в цьому напрямі як в Україні, так і в розвинутих країнах світу (США, Японії, Ізраїлі, Німеччині, Великобританії). За результатами дослідження можна зробити висновок про те, що на вітчизняних підприємствах необхідно змінювати систему навчання та підвищення кваліфікації персоналу. Цей просес має бути безперервний продовж усього терміну трудової діяльності. Визачено, що для більшості професій необхідно час від часу підвищувати кваліфікацію, а саме: одержувати нові спеціальні знання і навички, застосувати отримані знання і навички, що не використовувалися раніше, поліпшувати якісні і кількісні показники виконаної роботи, адаптуватися до змін робочого процесу. Дослідження показали, що на практиці не існує однієї універсальної форми професійного навчання. Кожна форма має свої переваги та недоліки. В цьому зв’язку навчальні програми поєднують різні способи подання навчального матеріалу: лекції, семінари, практичні заняття, відео фільми, ділові ігри, навчальні ситуації, моделювання тощо. Працівники служби управління персоналом повинні враховувати сильні і слабкі сторони кожної з форм навчання при розробці відповідних планів і програм.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбюджетуванняru_RU
dc.subjectфінансове плануванняru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectбюджетru_RU
dc.subjectтехнологія бюджетуванняru_RU
dc.subjectбюджетний процессru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectкадрова політикаru_RU
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїru_RU
dc.subjectпідготовкаru_RU
dc.subjectперепідготовкаru_RU
dc.subjectпрофесійне навчанняru_RU
dc.subjectбезперервна освітаru_RU
dc.titleПідвищення кваліфікації персоналу на прикладі провідних країн світуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35.pdf340,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.