Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21876
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХолодний Г. О.-
dc.contributor.authorХолодный Г. А.-
dc.contributor.authorKholodnyi G.-
dc.date.accessioned2019-10-17T12:23:39Z-
dc.date.available2019-10-17T12:23:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМаркетингова товарна політика. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Г. О. Холодний; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (571 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 48 с. - Загол. з титул. екрану.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21876-
dc.description.abstractПризначено для поглиблення, систематизації, конкретизації та закріплення знань, отриманих у ході вивчення теоретичної частини дисципліни. На прикладах розглядаються практичні ситуації, пов'язані з плануванням та організацією маркетингової товарної політики підприємств, використанням сучасних методів аналізу конкурентоспроможності товарних марок і товарного асортименту, розробленням і комерціалізацією конкурентоспроможних нових товарів. Запропоновані завдання дозволять студентам розвинути необхідні навички використання конкретного маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. Предназначено для углубления, систематизации, конкретизации и закрепления знаний, полученных в ходе изучения теоретической части дисциплины. На примерах рассматриваются практические ситуации, связанные с планированием и организацией маркетинговой товарной политики предприятий, использованием современных методов анализа конкурентоспособности товарных марок и товарного ассортимента, разработкой и коммерциализацией конкурентоспособных новых товаров. Практические задания позволят студентам развить необходимые навыки использования конкретного маркетингового инструментария. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня. The guidelines are intended for deepening, systematization, specification and fixing of the knowledge got during the study of the theoretical part of the discipline. Based on examples, the practical situations, related to planning and organization of the marketing commodity policy of enterprises, the use of modern methods of analysis of competitiveness of commodity brands and commodity assortment, development and commercialization of competitive new commodities are examined. The practical tasks will allow the students to acquire the necessary skills in the use of concrete marketing tools. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectпослугаru_RU
dc.subjectмаркетингова товарна політикаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність товаруru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectжиттєвий цикл товаруru_RU
dc.subjectновий товарru_RU
dc.subjectтоварна маркаru_RU
dc.subjectупаковкаru_RU
dc.subjectтоварru_RU
dc.subjectуслугаru_RU
dc.subjectмаркетинговая товарная политикаru_RU
dc.subjectконкурентоспособность товараru_RU
dc.subjectкачествоru_RU
dc.subjectжизненный цикл товараru_RU
dc.subjectновый товарru_RU
dc.subjectтоварная маркаru_RU
dc.subjectупаковкаru_RU
dc.subjectcommodityru_RU
dc.subjectserviceru_RU
dc.subjectmarketing commodity policyru_RU
dc.subjectcommodity competitivenessru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectcommodity life cycleru_RU
dc.subjectnew productru_RU
dc.subjectcommodity brandru_RU
dc.subjectpackingru_RU
dc.titleМаркетингова товарна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая товарная политика: методические рекомендации к практическим заданиям для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровняru_RU
dc.title.alternativeMarketing Commodity Policy: guidelines to practical tasks for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"ru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018 - Холодний Г А.pdf751,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.