Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Проблеми управління зовнішньою заборгованістю України: методичні аспектиКозуб В. О.; Бестужева С. В.
2019Теоретичні аспекти цінової політики підприємств у зовнішньоекономічній сферіБестужева С. В.; Некрасов Д. Є.
2019Сутність та етапи стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваКозуб В. О.; Спасьонов Д. С.
2019Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Макарова Д. С.
2019Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємстваПроскурніна Н. В.; Маліка А. В.
2019Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Грида М. О.
2019Управління експортним потенціалом підприємства. Робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПіддубний І. О.; Поддубный И. А.; Piddubnyi I. O.
2019Модель прогнозування поведінки підприємства в умовах нестаціонарного середовищаРаєвнєва О. В.; Тоузані Т.
2019Алгоритмічна модель розпізнавання стану промислового підприємстваРаєвнєва О. В.; Бровко О. І.