Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 101-110 из 641.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitivenessTymoshenko K. V.
2020Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism developmentTymoshenko K. V.
2021Organization of Tour Guiding. Guidelines for practical assignments for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Akhmedova O. O.
2021Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Тимошенко К. В.
2020Socially responsible approaches to doing international businessDzenis O. O.; Dzenis V. O.
2020Концептуальні засади формування та розвитку конкурентних переваг дестинації на туристичному ринкуТимошенко К. В.
2021Corporate culture as a component of motivational managementButenko D. S.; Nemashkalo K. R.
2021Тенденції розвитку стартап екосистеми ЄвропиЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2021Економічне забезпечення розвитку суб’єктів господарювання у сфері міжнародного бізнесу: формування ефективної системи ризик менеджментуБестужева С. В.; Козуб В. О.
2021Особливості оцінки ефективності стратегії виходу компаній на зарубіжні ринкиБондаренко Л. М.; Козуб В. О.