Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21705
Название: | Xарактеристика етапів розвитку проблеми передового педагогічного досвіду |
Авторы: | Ткач Г. В. |
Ключевые слова: | етап передовий педагогічний досвід навчальний заклад освіта вчитель |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Ткач Г. В. Xарактеристика етапів розвитку проблеми передового педагогічного досвіду / Г. В. Ткач / Інноваційна педагогіка, Вип. 10, Т. 2 - 2019 – Одеса. – С. 21-26 |
Краткий осмотр (реферат): | В статті визначено та охарактеризовано етапи розвитку проблеми передового педагогічного досвіду. Проаналізовано історико-педагогічну літературу, офіційно-нормативні документи , в яких визначилися освітня політика, стратегічні напрями діяльності і завдання закладів освіти; характер і рівень розвитку педагогічної науки та шкільництва. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21705 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 157,15 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.