Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧехратова О. А.-
dc.date.accessioned2019-09-24T11:47:09Z-
dc.date.available2019-09-24T11:47:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧехратова О. А. Управління навчальним процесом: роль викладача у навчальній автономії / О. А. Чехратова // Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. «Педагогіка» № 5 (9), 2018. Електронне видання. Режим доступу: http://am.eor.by/index.php/gallery/128-vipusk-5-9-2018ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21670-
dc.description.abstractУ процесі розвитку навчальної автономії гостро постає проблема ролі викладача на занятті та функції, які він повинен виконувати. У статті розглядаються різні підходи до трактування ролі та завдань викладача на занятті, а також взаємовідносини педагога зі студентами в умовах навчальної автономії. Аналізуються рівні навчальної автономії студентів, досліджується питання, що студент, на шляху досягнення рівня індивідуальної автономії, потребує помічника і наставника. Увага приділяється не тільки професійним, а й особистісним якостям педагога, який працює з тими, хто вивчає іноземну мову (особливо майбутніми вчителями) в умовах студентоцентрованого навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectнавчальна автономіяru_RU
dc.subjectрівні навчальної автономіїru_RU
dc.subjectфасилітаторru_RU
dc.subjectконсультантru_RU
dc.subjectнаставникru_RU
dc.subjectресурсru_RU
dc.titleУправління навчальним процесом: роль викладача у навчальній автономіїru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.