Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21591
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorПроскурнина Н. В.-
dc.contributor.authorProskurnina N. V.-
dc.date.accessioned2019-09-19T07:13:15Z-
dc.date.available2019-09-19T07:13:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інновацій / Н. В. Проскурніна // Проблеми економіки. – 2019. - №1(39). - С. 109-120.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21591-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження особливостей аналізу фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі Харківської області для виявлення передумов і напрямків впровадження маркетингових інновацій. Для виявлення рівня економічних показників, необхідних для формування інноваційного маркетингового потенціалу, проаналізовано діяльність операторів роздрібної торгівлі Харківської області. Встановлено особливості фінансового стану досліджуваних підприємств і визначено резерви покращення показників їх діяльності. Визначено умови для формування інноваційного маркетингового потенціалу роздрібних операторів. Запропоновано основні напрями вдосконалення інноваційного маркетингового потенціалу операторів роздрібної торгівлі, до яких віднесено сертифікацію послуг роздрібної торгівлі, оновлення асортименту, розвиток торговельної мережі, впровадження та розвиток інформаційних технологій. Целью статьи является исследование особенностей анализа финансово-хозяйственной деятельности операторов розничной торговли Харьковской области для выявления условий и направлений внедрения маркетинговых инноваций. Для выявления уровня экономических показателей, необходимых для формирования инновационного маркетингового потенциала, проанализирована деятельность операторов розничной торговли Харьковской области. Установлены особенности финансового состояния исследуемых предприятий, и определены резервы улучшения показателей их деятельности. Определены условия для формирования инновационного маркетингового потенциала розничных операторов. Предложены основные направления совершенствования инновационного маркетингового потенциала операторов розничной торговли, к которым отнесены: сертификация услуг розничной торговли, обновление ассортимента, развитие торговой сети, внедрение и развитие информационных технологий. The aim of the article is to study the features of analysis of financial and economic activities of retail operators of Kharkiv region to identify the conditions and directions for the implementation of marketing innovations. To identify the level of economic indicators required for the formation of innovative marketing potential, activities of retail operators of Kharkiv region are analyzed. The peculiarities of the financial state of the studied enterprises are established, and the reserves for improving the indicators of their activities are determined. The conditions for the formation of the innovative marketing potential of retail operators are determined. There proposed the main directions for improving the innovative marketing potential of retail operators, including: certification of retail services, updating the product range, development of a trading network, introduction and development of information technologies.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectекономічний аналізru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectмаркетингові інноваціїru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectфінансово-господарська діяльністьru_RU
dc.subjectфінансова звітністьru_RU
dc.subjectэкономический анализru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectмаркетинговые инновацииru_RU
dc.subjectрозничная торговляru_RU
dc.subjectфинансово-хозяйственная деятельностьru_RU
dc.subjectфинансовая отчетностьru_RU
dc.subjecteconomic analysisru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjectmarketing innovationru_RU
dc.subjectretailru_RU
dc.subjectfinancial and economic activityru_RU
dc.subjectfinancial reportingru_RU
dc.titleАналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інноваційru_RU
dc.title.alternativeАнализ финансово-хозяйственной деятельности операторов розничной торговли для обоснования внедрения маркетинговых инновацийru_RU
dc.title.alternativeAnalysis of financial and economic activities of retail operators to justify the implementation of marketing innovationsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Аналіз фінансово-господарської діяльності.pdf621,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.