Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21586
Название: Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки
Авторы: Куценко К. І.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
розвиток
трансформаційна економіка
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Куценко К. І. Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки / К. І. Куценко // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 82-83.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми розвитку маркетингу в Україні та сучасний стан економіки і її вплив на господарську та маркетингову діяльність підприємств. Проаналізовано механізми адаптації маркетингової діяльності та його взаємозв’язок з економічним середовищем. Уточнено поняття «маркетинг» , його значення та змістовне наповнення для розвиту маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21586
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези-Куценко 2.pdf195,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.