Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21576
Назва: Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
Автори: Проскурніна Н. В.
Теми: маркетинг
концепція
функція маркетингу
процес
еволюція
маркетинг-мікс
концепция
функция маркетинга
процесс
эволюция
маркетинг-микс
marketing
concept
marketing function
process
evolution
marketing mix
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі / Н. В. Проскурніна // Науковий вісник Одеського нац. еко-го ун-ту: Серія Економіка. – Одеса, 2018 – Т. 23. – Вип. 4(69). – С. 65-72.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено систематизацію знань стосовно основних концепцій маркетингу. Проаналізовано трактування терміну «маркетинг», виокремлено основні ключові слова та частотність їх використання у дефініції цього терміну. Розроблено концепцію реалізації функцій маркетингу роздрібної торгівлі. В статье проведена систематизация знаний об основных концепциях маркетинга. Проанализированы трактовки термина «маркетинг», выделены основные ключевые слова и частотность их использования в дефиниции этого термина. Разработано концепцию реализации функций маркетинга розничной торговли. The article deals with the systematization of knowledge about the basic concepts marketing. The article analyzes the interpretation of the term "marketing", identifies the main keywords and the frequency of their use in defining this term. The the concept of realization of marketing functions of retail trade is constructed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21576
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Еволюція торгівлі.pdf847,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.