Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 40.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівняПріхно В. В.
2018Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловостіПідопригора К. Е.
2018Аналіз методичних підходів до оцінки потенціалу підприємстваПровоторов В. О.
2018Сучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємствПаляничка Є. М.
2018Аналіз бренду КО «Харківський зоологічний парк», як інструмент розвитку підприємстваЛазарєв М. В.
2018Проблеми соціально-економічного розвитку добувних підприємств УкраїниКрикун А. І.
2018Напрямки підвищення ефективності виробничої діяльності підприємств УкраїниМакашутіна В. О.
2018Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємстваКравець Т. В.
2018Реклама як ефективний інструмент маркетингуПанченко Т. І.
2018Теоретичні аспекти визначення категорії «ефективність»Лисиченко Є. М.