Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21345
Название: Integration chat-bota @ribs_karkas_bot with expert system
Авторы: Burdaev V. P.
Бурдаєв В. П.
Бурдаев В. П.
Ключевые слова: chatbots
agents
messages
knowledge base
expert system
чат-боти
агенти
повідомлення
база знань
експертна система
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Burdaev V. P. Integration chat-bota @ribs_karkas_bot with expert system: монографія / V. P. Burdaev // Інформаційні системи та технології / за заг. ред. В.С. Пономаренка. – Х. : ПП «Стиль-іздат», 2019. – С. 37‒ 51.
Краткий осмотр (реферат): The paper presents the results of integrating the chatbot @ribs_karkas_bot with an expert system for organizing online consultation. A description of the architecture and implementation of the chat bot messenger TELEGRAM in an expert system based on the system "KARKAS" ‒ a tool for building models of knowledge bases. The structure of the interaction of chatbot and agents of the expert system in the online mode is considered. An example of an online consultation of an expert system in the medical subject area is given. В роботі представлені результати інтегрування чат-бота @ribs_karkas_bot з експертною системою для організації консультування в режимі онлайн. Дано опис архітектури і реалізація імплементації чат-бота месенджера TELEGRAM в експертну систему на базі системи "КАРКАС" - інструментальний засіб для побудови моделей баз знань. Розглянуто структуру взаємодії чат-бота і агентів експертної системи в онлайн режимі. Наведено приклад онлайн консультації експертної системи в медичній предметної області.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21345
Располагается в коллекциях:Монографії (ІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7_3_ua_Бурдаев_моно.pdf1,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.